2014. április 24., csütörtök

Chapet Six

*Katie szemszöge*
Heidivel épp a bulira készültünk. Kifestettem a szemét és kirúzsoztam, majd szépen megcsináltam a haját. Szeretném, ha mindkét sráccal tökéletes estéje lenne, hisz az én hibám miatt fajultak idáig a dolgok. Miután kész lettünk elindult a gardróbja felé. Gondoltam kiválasztja a ruháját. Turkált egy darabig, majd egy csodás fekete miniszoknyás koktél ruhával fordult meg.
-Ez jó lesz?-kérdezte.
-WOW! Tökéletes!
-Örülök, hogy tetszik, mert ma kénytelen leszel ezt viselni!-adta át a kezembe a meseszép darabot, és én tátott szájjal kivettem a kezéből.
-Te Jó Ég! Köszönöm!
-Szeretném, hogy a te éjszakád is csodálatos legyen. Ezt neked vettem!-adott a kezembe egy kis szatyrot amiben egy vér vörös rúzs volt. Nagyon örültem, és ritka hálás voltam. Ilyen barátom még sosem volt...
***

Elkezdődött a buli, és Liam már is letámadta Heidit, ezért nekem Zayn figyelmét el kellett terelnem.
*Adelheid szemszöge*
Liammel felmentünk a szobámba beszélgetni. 
-Szia!-öleltem át az ágyon.
-Szia picur!-hagyott egy puszit az arcomon. 
Pár percig a néma csend tartotta a szavainkat, majd átkarolta őket, és egyszerűen szótlanok maradtunk. Tapintásokkal beszéltünk. Gyengéden megfogtuk egymás kezét, és összekulcsoltuk, majd egymásra mosolyogtunk. Liam odahajolt hozzám, majd elkapta a számat és ráharapott, ami egy nyögést váltott ki belőlem, és egy kérdést.
-Már harapunk is?-kérdeztem úgy, hogy a szám majdnem az övéhez ért. Választ viszont nem kaptam, csak egy sunyi mosolyt, amit kihívásnak tartottam, ezért odaszorítottam a számat az övéhez és visszaharaptam, mire heves csókcsatába törtünk ki. Mire észbe kaptam Liam már a pólómat húzta felfelé és ráfektetett az ágyra.
-Liam, kérlek, állj! Nekem ez még korai.-állítottam meg.
-Megértem.-adott egy röpke mosolyt, majd kaptam egy szájra puszit és leszállt rólam, majd mellém feküdt, és átkarolt.
-Nem megyünk le?-kérdeztem, mire a vállamat egy puha ajak érintette meg, majd cuppanást hallottam.
-De, menjünk!-kelt fel Liam, majd felemelt és a karjaiban vitt ki.
-Erre igazán nincs szükség!-nevettem, mire Liam letett, és elment, hogy megkeresse Harry-t.
Mikor Liam elment elkezdtem visszagombolni az ingemet, de valaki hátulról befogta a szemem.
-Ki vagy?-kérdeztem.
-Niall!-engedte el a szemem, majd egy szőke sráccal találtam magam szemben.
-Szia Niall! Heidi vagyok!
-Szia! Még nem volt szerencsénk egymáshoz!-nevetett a srác.
-Nem.-mosolyogtam, majd megkínáltam egy punccsal a srácot, mire Katie félrehívott.
-Heidi! Kérlek! Hadd beszélgessek én vele! Ő olyan cuki! Ő a kedvencem a bandából!
Mosolyogva Katie vállára helyeztem a tenyerem, majd tovább álltam. Kimentem a ház elé, ahol Zayn cigizett. Gondoltam most abba hagyom amit elkezdtem. Megkedveltem Liamet, és inkább hagyom az egészet.
-Hé Zayn!-szóltam.
-Igen cica?
-Bocsi, de tegnap nem voltam magamnál, és hülyeségeket beszéltem! Én is Liam együtt vagyunk!-röhögtem el magam, mire Zayn eldobta a cigit, és megragadta a karom.
-A te döntésed, de...tudod....senki sem tud úgy szeretni mint én!
-És te ugye tudod, hogy engem ez nem érdekel?-nevettem tovább, majd elmentem a hátsó udvarra, és Eric ült a hinta ágyon, majd én lehuppantam mellé, mire az ágy heves hintázásba tört ki. Szótlanul ültünk, mire Eric hátra simította a hajamat, és elkezdett puszilgatni, amitől kirázott a hideg. Nagyon jól csinálja, én meg totál hülye vagyok. Mire megpróbáltam észhez térni hátra toltam a homlokát, vagyis hát hátra ütöttem és dühösen távoztam.
***
A bulinak vége lett és én egy csókkal búcsúztam el Liamtől. Ahogy észre vettem Katie is jól szórakozott, mert ő és Harry ölelkezve búcsúztak el egymástól.
-Nem úgy volt hogy Niall a kedvenced?-kérdeztem.
-De, csak Harryvel többet beszélgettem, meg nagyon udvarias volt velem! Amúgy...elkérte a számom!! Íííí!
-Nyugi csajszi!-öleltem át.
Másnap reggel összetakarítottuk a rumlit, és körül néztem. Ekkora házban lakunk 2-en, és mindig ezt fogjuk egyedül takarítani. Akkor pattant be az ötlet. Gondoltam hívok a házba még 3 embert, és akkor 5-en tudnánk takarítani és 5-en tartanánk fel a házat. Gyorsan felmentem a netre és feladtam a hirdetést. Tettem képeket a házról hátha úgy még szívesebben jönnek. Persze ingyenes az egész mert olyanok leszünk mint egy család. Egymásra főzünk, mosunk, takarítunk és magunk keressük meg a pénzt. Amint feltettem a hirdetést szóltam Katienek, hogy rendeljen 3 ágyat, és azt is elmondtam neki miért. Szerencsémre örült ő is. Mikor meghozták az ágyakat kiürítettük a vendég szobát és odavitettük be őket, majd megnéztük a jelentkezőket, és volt egy lány aki a barátnőjével jönne, ezért ők voltak az 1. akiket behívtunk, mert legalább ők ismerik egymást és nem lesz nekik idegen a hely. A 3. lányt annak szempontjából választottuk ki, hogy ő jelentkezett elsőnek így megadtuk neki is a lehetőséget. Brianna, Hanna és Hope (vagyis a 3 lány) már este meg is érkezett. A sok cuccot bepakoltuk nekik a (volt) vendégszoba óriási nagy szekrényébe, és este egy forró teánál beszéltük meg a dolgokat és ismertük meg jobban egymást....
-És, hogy hogy ingyenes ez az egész házban lakás?-kérdezte Brianna.
-Mert ez olyan lesz mint egy családnál. Mindenki ad a másiknak!-válaszoltam.
-Az jó! És egymás ruháját is fogjuk hordani?-kuncogott Hanna.
-Felőlem!-nevettem el magam, majd felmentünk a szobába és aludtunk.
Reggel telefon csergésre ébredtem.  Apa volt az. Vajon mit akarhat?
-Jó reggelt apa!
-Szia kisangyal! Jövő héten lemegyünk hozzád látogatóba és megnézzük az egyetemedet! 
Ó basszus! Apának nem mondhatom el, hogy nem járok egyetemre.
-Ööö. Rendben! Gyertek csak!
-Kislányom, minden rendben? Mintha zaklatott lennél!
-Nincs semmi baj, de most indulnom kell órára! Szia!
Lecsaptam a telefont és riasztottam mindenkit.
-Csajok! Be kéne iratkoznunk egyetemre!
-Mi? Miért?-kérdezte Hope.
-Szerintem legyen ez is az egyik ára, hogy itt lakhattok.
-És honnan veszed, hogy nem járunk- e egyetemre?-kérdezte Bri.
-Az egyetemisták általában kolisok vagy szövetség tagok.
-Igaz. Amúgy van a közelben egy elég erős egyetem, de oda csak jó átlaggal vesznek fel. Én 4-esre éretségiztem le, de 3-as felett mindenki bejut!-mondta Hanna
Végig kérdeztünk mindenkit és szerencsére mindenki 4-es felett volt, ezért elindultunk és megkerestük az igazgatóságát.
-Azt hiszem ez az!-mutatott Bri egy ajtóra ahova az volt írva igazgatói iroda.
-Szerintem biztos az!-mondta Hope.
Bementünk és egy 30-40 év körüli férfi ült egy íróasztal mögött.
-Segíthetek lányok?-kérdezte.
-Igen! Szeretnénk erre az egyetemre járni!
-Ez nem így megy! Mutassátok be először is a régi bizonyítványotok az érettségi jegyekkel együtt. 
Előkaptuk a papírokat és bemutattok, majd elvette őket.
-Két hét múlva talán eldől, hogy jöhettek-e,de előtte csatlakoznotok kell egy szövetséghez vagy alapítani egyet!
-De nekem ez fontos! Jövőhétig be kell kerülnöm!-jajgattam.
-Sajnálom.
-Mi kell? Pénz?
-Látom, tényleg nagyon fontos ez neked, de nem kell a pénz.-felállt és elindult felénk.-Nekem csak valami apróság kell tőletek!-simította hátra a hajam. Értettem a célzást és szerintem  mindenki, de láttam, hogy nincs önként jelentkező, ezért szomorúan az ajtó felé indultam mikor...
-Várj!-nyögte ki Hope.-Mi az az apróság?-kérdezte.
Hát most csak ennyire jutott :D !! Nem sokára jön az új rész addig is komizni! ;)




1 megjegyzés: