2014. április 19., szombat

Chapter Five

Adelheid szemszöge
Másnap délkörül kiültem Katievel a teraszra beszélgetni.
-Tegnap este későn értél haza, és én már aludtam. Milyen volt a randi?-öklözte meg a vállam.
-Megcsókolt.-összehúztam magam, összeszorítottam a szemem és vigyorogtam.
-Úristen, úristen! Gratulálok! Most pedig nyisd meg a telefonod és írd be, hogy Liam Payne!
-Miért?
-Hátha már kint van rólatok egy cikk!
-Tuti nincs.
-Csak nézd meg!
Fejemet rázva felnyitottam a telefonomat, és a googlere nyomtam az ujjam majd pötyögni kezdtem.
-Basszus. Igazad volt!-kiáltottam fel, és nem abban a pillanatban nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek.
-Mondtam. Most sokan fognak irigykedni rád, de sokan fognak példaképükké fogadni. Nem kell megijedni! Öhm. Szerintem beszéljetek meg még egy randit! Az exed totál féltékeny lesz.
-Jó-jó. Előbb lenyugszom.
-Oké, oké! Nem kell pánikolni! Vegyél egy mély lélegzetet, és hívd fel!
Megfogadtam Katie tanácsát, és mély lélegzetet vettem, és kikerestem a nevét a telefonomban, majd hívtam. Hosszasan csengett, még végül felvették.
-Hello?
-Szia! Liam?
Zayn szemszöge
Liam elment találkozni egy régi haverjával és itt hagyta a telefonját, ami csörgött. Heidi volt az és sokáig gondolkoztam, hogy felvegyem-e, de végül megtettem.
-Hello?-kérdeztem.
-Szia! Liam?-mondta, mire megállt bennem az ütő. Ha azt hiszi, hogy Liam vagyok, akkor kideríthetem, hogy milyen valójában, de tudom, hogy ezt egyszer még megbánhatom.
-Igen!
-Nincs kedved találkozni?
-De van! Mikor?
-Most!
-Most? 
-Igen, most!
-Rendben. És hol?
-Hyde park. Csak azt a helyet ismerem.
-Oké. 5 perc és ott vagyok.
-Rendben. De várj!
-Igen?
-Élveztem a tegnap estét.
-É-én is!
-Minden rendben?
-Igen, miért?
-Furi a hangod, de akkor induljunk, mert szeretnélek látni!
-Rendben. Ott találkozunk! Szia!
Rettenetes nagy hülyeséget csinálok, de megéri. Tetszik Heidi és ha lebuktatom akkor Liam otthagyja. Gonosz vagyok és jóképű.
Adelheid szemszöge
Elindultam. Szokásos módon a szomszéd ház előtt Eric ült és figyelt, majd mikor elpillantottam róla, utánam futott.
-Állj meg! Heidi! He-he-heidi! Álljál már meg az Isten szerelmére!
-Mi az?
-Veled van tele az internet!
-Oh tényleg?
-Igen. Miért randizol egy világ sztárral? Hogy féltékennyé tegyél? Sikerült, de most már fejezd be!
-Nem fejezem, mert megkedveltem Liamet!
-Szóval így játszunk.
-Milyen játék? 
-Majd meglátod.
Kicsit megijedtem, de nem hátráltam. Elmentem a Hyde parkhoz és Liamet kezdtem keresni a tekintetemmel, mikor valaki hátulról átkarolt. Hátra fordultam és megcsókoltam. Mikor vége lett a csóknak láttam, hogy akivel megtörtént az nem Liam, hanem a kicsit nyersen néző Zayn(?) az.
-Úristen! Azt hittem Liam vagy!
-Nem kell tagadnod bébi! Szexibb vagyok mint ő és te engem kívántál.
-Liammel beszéltem találkozót akkor nyilván tudom, hogy te vagy a hátam mögött. Idióta!
-Most már nincs mit tenni.-mutatott a bokor mögött álló paparazzóra.
-Mi? Ez mi? Ezt te szervezted?
-Eskü nem!
-Najó! Már itt sem vagyok!
Könnyes szemekkel viharoztam haza. Most már egy egész világ ribancnak fog titulálni. Klassz. És még Liam is. Jaj. Szörnyű. Mikor hazaértem Katie támadott le.
-Hogy-hogy ilyen hamar haza jöttél? Hé, mi a baj?
-Zayn. Nem Liam volt hanem Zayn és hátulról átölelt azt hittem, hogy Liam és megcsókoltam és lefotózta valami idióta lesifotós.
-Az nem rossz!
-Mi? Nem rossz hanem rettenetes! 
 -Gondolj a jóra! Tök mázlista vagy! 3 irtó cuki fiú is téged akar! És ebből 2 híres!
-Igen, de ha Liam meglátja a képet akkor? Akkor mi lesz?
-Azt mondom randizz mindkettőjükkel.
-Katie! De rájönnek. Ott van a hülye bulvár...
-Igaz. Megvan! Mond azt nekik, hogy...hogy úgy tudják bebizonyítani, hogy igazán szeretnek, ha egy hónapig nem használnak semmi gépet meg telefont! És, hogy az újságot ne olvassák az már csak rajtad múlik!
-Jó, de mi lesz 1 hónap múlva?
-Választasz.
Bólintottam egyet,és elindultam. Útközben felhívtam Zaynt, hogy találkozzunk. MOST. Természetesen beleröhögött a telefonba. Olyan lekicsinylő. De azt mondta jön, ezért elindultam a szokások parkba. Mikor odaértem leültem egy padra és vártam, majd megérkezett a rossz fiús kinézetű srác és leült mellém.
-Zayn. A tegnapi dolog miatt hívtalak. 
-Szörnyen sajnálom!
-Miért sajnálod?-mosolyogtam, majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam, de közben szörnyen éreztem magam. Egy szörnyeteg lettem. Jajj!
-És mi lesz Liammel?
-Az a gond nem tudtam elérni, mert nálad maradt a telefonja, de felhívnám. De csak akkor bízom benned, ha értem egy hónapig nem olvasol bulvár cikkeket, mert különben azt feltételezem rólad, hogy nem bízol meg bennem.
-Hát..oké. Itt van Liam másik telefonszáma.-nyomot a kezembe egy telefonszámot.
-Köszi! Holnap találkozunk!-kacsintottam, és elindultam, majd a telefonomba Liam számát kezdtem pötyögni, és őt is megkértem erre a dologra. Tényleg egy szörnyeteg vagyok. Haza felé esett az eső. Mivel a gyomrom összevissza forgott a tüdőm meg beállt, és a síró görcs kergetett sírtam, hisz az esőben senki nem veszi észre. Vagyis egyvalaki igen. Katie az ablakból nézett, és amint meglátta, hogy jövök kirohant.
-Mi a baj?
-Katie egy szörnyeteg vagyok!
-Jaj csajszi! Nyugi!-ölelt át.-Tartsunk egy bulit?
-Ühüm.-töröltem le a könnyeket a szemeimről.-De kiket hívjunk?
-A srácokat és a szomszédot!
-Ez nem buli hanem balhé lesz!!
-Dehogy! A srácokkal csak akkor smárolsz mikor távol vannak egymástól. Addig én a másikat feltartom, de te legyél mindig Eric közelében!
-Rendben!
Gyorsan felhívtam a srácokat, addig Katie meghívta Ericet, majd kisminkeltük egymást és felöltöztünk szexi ruhába. Hátha Katie is felszedi valamelyik srácot...


Folytatás nemsokára! :)
Addig is Komizzatok és Iratkozzatok fel! :) 
 


5 megjegyzés:

  1. Szia! Van nálam egy meglepi számodra! :) Kukkants be hozzám: http://loryfantasy1dzm.blogspot.hu/

    Pussz, Lüssz :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik :D Érdekes..najó nem, de SZERETEM :D :* Hozd a kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasz bar egy kicsit gonosz:)(

    VálaszTörlés