2014. március 12., szerda

Chapter Three

Eric szemszöge
Éppen az utcánkban sétáltam, mikor a volt barátnőm, June jött velem szemben. Az a lány aki még tavaly nyáron törte össze ici-pici darabokra. 
-VISSZAEMLÉKEZÉS-
Egy padon ültünk egymás kezét fogva, mikor mélyen egymás szemébe néztünk. June gyönyörű búza szőke haját lengette a szél, és éj kék szeme az enyémbe nézett, majd elkezdte gyengéden simogatni ujjaival a kezem. Sokáig csak néztük egymást, majd megszólalt.
-Kaptam egy megbízást Amerikában.-kezdte.
-Az nagyon jó!-fejeztem ki az örömöm.
-Jó is lenne, ha nem kéne téged itt hagynom egy évre.
-Tessék?-kérdeztem, mintha nem értettem volna.
-Szerintem értetted.
El sem búcsúzott, csak felállt és elsétált. Láttam, ahogy még visszanéz, és egy kis könnycsepp csordult végig tökéletes arcán, majd tovább sétált, és azóta nem láttam.
-VISSZAEMLÉKEZÉS VÉGE-
 Mikor meglátott, kicsit gyorsabb tempóra váltott majd átölelt.
-Szia June! Hogy kerülsz te ide?
-Szia! Hát már nem is örülsz, hogy láthatod a barátnődet?
-Úgy tudtam végeztünk.
-Oh, hát rosszul tudtad!
 A szája már elindult az én szám felé, de leállítottam.
-Figyelj, June -fogtam meg a vállát- nekem tegnap óta van egy barátnőm.
-Oh igen?-nyalta végig a száját.-Mióta ismered?
-Két napja, de ez más! Ez szerelem volt nekem első látásra!
-Hahaha! Ez hülyeség! Eric! Ez csak egy pár hétig tartó gyors kaland lesz, hisz nincs olyan, hogy szerelem első látásra!-nevetett.
-De van, csak még te ezt nem tapasztaltad!
-Hajjaj szívem! Ki az a lány, aki elvette a fejed?
Heidi házára mutattam.
-Ott lakik, de most nincs itthon.
-Na, és mikor jön haza?
-Azt hiszem 3 óra múlva. Miért?
-Hát, azt hiszem, mi nagyon jó barátok leszünk ketten.
Nevetett és tovább állt, én meg vállat vonva bementem a házba. Aludtam egyet, majd csengettek. Gyorsan megnéztem még az időt. Négy órát aludtam. Nem semmi. Elindultam ajtót nyitni. A kilincsre emeltem a kezem, és lenyomtam, majd magam felé húztam az ajtót. Az ajtóban June állt. 
-Mi van? Már be sem engedsz?-kérdezte
-Ja, de!-túrtam bele kócos, elaludt hajamba.
-Találkoztam a kávéházban a kis barátnőddel!
-Honnan tudod, hogy ő volt az?
-Eddig nem tudtam, de azt mondtam 3 óra múlva jön haza, de én 4 órát is vártam, mert türelmes vagyok, és hát ő állt az ajtóban. Te tényleg egy pincérnőre cserélsz le engem? Bocsi Eric de ez túlzás!
Mosolyogtam, és közben a földet néztem. Nem is sejtettem, hogy June ennyire féltékeny lány, de vannak még csodák. Körül belül 5 perc néma csönd volt, mikor ajtó nyikorgást hallottam, majd egy ismerős hangot.
-Eric?-kérdezte a hang.-Eric itt vagy?-megismertem az akcentust. Heidi volt az, és látszott Juneon, hogy ő is tudja, mivel megcsókolt, és nem engedett el.
Adelheid szemszöge
Nem kaptam választ, ezért beljebb mentem. Már a nappaliba voltam, mikor megláttam Ericet azzal a szőke lánnyal. 
Éreztem, ahogy arcom teljesen lesápad. Éreztem, ahogy minden egyes végtagom legyengül. Éreztem, ahogy a sírógörcs elfog. Éreztem, ahogy a szívem darabokra törik. Kifutottam a házból, és egyenesen az én otthonom felé futottam. Az ajtóban elsírtam magam, és visszanéztem a házra, majd berontottam. Katie egyből odajött hozzám, hogy megtudhassa szomorúságom okát. Nagyon én sem értettem. Miért sírok egy egynapos kapcsolat után, ami egy nap után történt? Nem tudom. Talán tényleg igaz. Talán tényleg létezik a "Szerelem első látásra" mondás. 
Lefeküdtem a kanapéra, és a fejemet a párnába túrtam. Éreztem, ahogy az új lakótársam odaül a lábamhoz, majd elkezdi simogatni a hátam.
-Mi történt?-nyögte ki a kérdést.
-Hosszúúú!-hisztiztem.
-Én ráérek.-mondta, és kitártam a szívem.
Később megkérte, hogy ha lenyugodtam üljünk le az asztalhoz.
-Van egy tervem!-kezdte.
-E-egy terved?-kérdeztem kicsit döbbenten.
-Vissza kell vágnod a srácnak!
-Hallgatlak.-dőltem hátra a széken, majd összefontam a karjaimat.
-Keress egy pasit! Ismerd meg és járj vele, majd hozd el ide, és ha kint lesz az az Eric vagy ki smároljatok!
-Ez nem ilyen egyszerű!-nevettem.
-Nem? A kávézóba állítólag sok helyes srác jár! Írd rá az egyik számlára vagy szalvétára a teló számod, de előtte beszélgess vele miközben rendel!
-Huh. Oké. Megpróbálhatom,de ha beégek a te lelkeden szárad!-mondtam poénosan.
-Jó,jó!-nevetett
Másnap reggel
Kicsit kisminkeltem magam, meg megcsináltam a hajam. Hátha beválik Katie terve.
Mikor beértünk, és elkészültem, már is észrevettem egy nagyon helyes srácot. Megkértem a főnököt, hogy ő hadd én szolgáljam ki. Gyorsan felvettem a jegyzet tömböt, nagy levegőt vettem, és indultam.
-Szia! Mit kérsz?-kérdeztem
-Egy Cappucinot kérek.
-Rendben! Már is hozom!-kacsintottam, majd elindultam, és már is elvettem az italt, és vittem is vissza,
-Egy Cappucino!-mondtam vidáman.
-De fura az akcentusod!-jegyezte meg.
-Igen, mert német vagyok.-mosolyogtam.
-És mit keresel itt Londonban?
-Eredetileg egyetem miatt jöttem ide, de még van rá időm.-mondtam.
-Igen. Amúgy Liam Payne vagyok!-mosolygott és nyújtotta oda a kezét.
-Adelheid Berger, de a barátaimnak csak Heidi!
-És én a barátod vagyok?
-Az is lehetsz még.-nevettem el magam. 
-Hoznád a számlát?
-Igen.-elindultam a számláért, és olyan boldog voltam, hogy még csak nem is nekem kellett kezdenem a beszélgetést. Mikor odaértem, ráfirkantottam a telefonszámom, és vittem is Liamnek az összeget.
-Itt is van!
-Gyors voltál!
-Tudom.-mosolyogtam.
-Ez itt mi?-mutatott a telefonszámomra.
-Oh csak a telefonszámom.-mondtam tök nyugodtan, mire elővette a telefonját, és elkezdett rajta pötyögni.
-Remélem nem baj, hogy elmentettem?-kacsintott.
-Áh dehogy!
Mikor elment a srác odarohantam Katiehez.
-Sikerült!-vigyorogtam.
-Basszus! Tényleg? El sem hiszem, hogy felszedted Liam Paynet! 
-Állj,állj, állj! Te miről beszélsz!
-Mi? Azt hittem tudod!
-Mit? Nyögd már ki!
-Ő egy világhírű banda énekese!
-A rohadt életbe!
-Nyugi-nyugi! Ez így még jobb! Elfog ájulni a kis csákó!
-Ja! Már csak az hiányzik, hogy felhívjon ez az énekes srác.
Nem is kellett sokat várnom, mivel este csengett is a telefonom. Vagyis egész nap csörög, mert Eric hívogat, de azt már nem veszem fel. Most egy ismeretlen szám volt a kijelzőn. 
-Hello? Liam?
-Igen!
-Oh hello!
-Nincs kedved holnap eljönni velem moziba?
-De! Na és mikor és melyik moziba?
-Holnap este 8-ra gyere a Hyde parkba, és majd onnan oda viszlek!
-Hát rendben! Szia!
Letettem a telefont, és gonosz mosollyal néztem az új BFFmre.
-Na?-kérdezte
-Holnap randizni fogok!-ugráltam.
Remélem tetszett! Komizzatok, és ha tetszik a blogom iratkozzatok fel! Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!



5 megjegyzés:

  1. Juuuuj, ugyeugyeugyeee beleszeret Liambe és nem csak kihasználjaa?? :ooo Liam a kedvencem, kérlek ne báántsd!!
    Amúgy tetszik a sztori, de remélem nem haragszol, ha elmondom, hogy szerintem egy kicsit gyorsak az események. Bár ez nem feltétlenül rossz, de engem egy picit zavart. De az ötlet jó :) (csak légyszi ne bántsd Liamet!! :c)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi vagy és nagyon jóóó!!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :) Mikor lesz kövi rész?:))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Meglepetés a blogomon! :) http://weallneedsomething-per-fect.blogspot.hu/2014/03/dij.html

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem is nagyon tetszik de ugyan az a véleményem, mint Jankának. Gyorsak egy kicsit az események bár ezvigy is nagyon jó.
    Nekem nem a kedvencen Liam de szurkolok neki bar Ericnek is. Bocsi h csak mosz kommentelek de nem volt időm olvasni

    VálaszTörlés