2014. április 6., vasárnap

Chapter Four

*Liam szemszöge*
Mikor bementem a kávézóba, ahol megismertem egy lányt. Olyan különösen bánt velem. Mintha egy átlagos ember lennék, ezért is hívtam el moziba, mikor hazaértem. Nagy lélegzetet vettem, és bepötyögtem a telefonszámot. Kicsöngött. Heves szívveréssel hallgattam a csengést, mikor felvették. 
-Hello? Liam?-kérdezte a "hang"
-Igen!
-Oh hello!
-Nincs kedved holnap eljönni velem moziba?
-De! Na és mikor és melyik moziba?
-Holnap este 8-ra gyere a Hyde parkba, és majd onnan oda viszlek!
-Hát rendben! Szia!
Elakartam volna még köszönni, de letette, de nem nagyon érdekelt, mert utána egyenként felhívtam a srácokat, hogy közöljem velük a hírt. Mindenki örült, de Zayn nem annyira bízott a csajban. Azt hitte ő is egy rajongó, aki mindent meg akar tudni rólunk, csak álcázza, ezért gondolta beszél vele telefonon. 
*Adelheid szemszöge*
 
Miután megbeszéltük Katievel ezt az egész mai haditerves napot, kivettünk egy filmet. Épp indítottuk volna, mikor megint csörgött a telefonom, és megint Liam volt az.
-Szia.-köszöntem.
-Szia! Hallom randizni fogsz Liammel.-mondta valaki.
-Aha, és kivel is beszélek?
-Zayn.
-Kifejtenéd jobban?
-Malik.
-Én is örülök. Liam ott van?
-Te komolyan nem ismered a bandát?
-Milyen bandát?
-One Direction.
-Nem.
-Mi?
-Erre most nem érek rá. Szia
Kicsit idegesített ez a Zayn gyerek, főleg, hogy egyfolytában hívogatott, és azt akarta, hogy most találkozzunk. Erre csak annyit mondtam, ha eljön ide akkor nincs akadálya. 1 óra múlva csengettek is. Mikor kinyitottam ösztönösen Eric háza felé szegeződött a tekintetem, és láttam, hogy kint ül, és az ajtóban álló srácot figyeli. 
-Gondolom te vagy Zayn.
-I..igen.-mondta, és teljesen le volt fagyva.
-Mi van?
-Öööö semmi! Na szóval, veled fog randizni Liam....
-Igen, és?
-Velem is kell!
-Hogy mi van?
*Zayn szemszöge*
Nem is tudom mi ütött belém. Lesokkoltam. Ez a lány olyan...húú. Kifejezhetetlenül gyönyörű. Abban a pillanatban nem tudtam, hogy hogy húzzam ki magam az egészből, de azért megpróbáltam.
-Jaj nyugi szivi csak hülyülök.
-Elég furi vagy, de miért is akartál velem beszélni?
-Csak, hogy tudjam,hogy Liam milyen lánnyal randizgat.
-Kije vagy te? Az apja?
-Nem.
-Akkor szia!
És rám csapta az ajtót. Hát kedvesnek tűnik így első rá nézésre, de lehet, hogy Liammel tényleg az lesz.
*Eric szemszöge*
Kint ültem, mint általában minden nap a ház előtt,és láttam ahogy az a One Directionos srác csönget be Heidihez. Beszélgettek valamiről, majd elment. Gondoltam odamegyek hozzá, hogy megkérdezzem, hogy mit keresett ott. Felálltam, és odafutottam hozzá.
-Szia! Öhm mit kerestél Heidinél?
-Hogy kinél?
-Heidi. A szomszéd.-mutattam a házra.
-Ja! A haverommal fog randizni, és tudni akarom, hogy meglehet-e benne bízni. Miért?
-Ő...Semmi. Kössz, hogy mondtad.
-Hát jó.-és elment.
Nem nagyon tudtam elhinni, hogy az exem már is randizik. Mondjuk amilyen hamar összejöttünk és vége lett nem csodálom, hogy nem volt annyira szomorú, de én komolyan gondoltam azt a 2 napot, és fájt. Fájt, hogy Heidi már is túllépett. 
*Heidi szemszöge*
Reggel felkeltünk, és Katie segített elkészíteni a hajam meg a sminkem a randira.  Felkaptam valami ruhát, ami a moziba jó, és elindultam a Hyde parkba, ahol már Liam várt. Gyengéden megragadta a karomat, és mosolyogva rám nézett.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Igen.
Bementünk és beültünk egy horrorfilmre. Nagyon ijedős vagyok, ezért hozzásimultam  Liamhez, és a vállára hajtottam a homlokom, hogy ne lássam mi történik. Lassan elkezdtem érezni a derekamon simuló karját. Simogatott, mire felnéztem egyenesen a szemébe, és ő csak mosolygott. Sokáig vizsgáltuk egymás tekintetét, majd elkezdett közeledni és lassan a nyelve már az én nyelvemet tapintotta. 
A mozi után elbúcsúztam tőle, egy arcra puszival, és fülig érő mosollyal mentem haza.

3 megjegyzés: